TOIMITUS
TOIMITUSKULUT
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
TILAAMINEN JA SOPIMUS
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
TOIMITUSTAPA
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
TOIMITUSAIKA
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitusaika vaihtelee tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Lähetämme kaikki tuotteet omasta Suomessa sijaitsevasta varastosta, joten yleinen toimitusaika on 2-4 arkipäivää. Poikkeuksista ilmoitamme sivuillamme
LÄHETYKSEN TARKISTUS VIRHE JA ONGELMATILANTEET
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
LUNASTAMATON PAKETTI
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
ASIAKASPALVELU
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse.
Asiakaspalvelun sähköposti: info@capshop.fi